З 16 по 20 квітня 2018 року в Великодолинському ДНЗ «Теремок» проходив Тиждень безпеки дитини.
Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на дошкільний заклад покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.
З 16 по 20 квітня 2018 року в Великодолинському ДНЗ «Теремок» проходив Тиждень безпеки дитини .Під час «Тижня безпеки дитини» проведено заходи відповідно до розробленого Плану проведення: проведено бесіди, рольові та дидактичні ігри, спортивні розваги тощо, спрямовані на формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я та життя та поліпшення якості навчально-виховної роботи з питань особистої безпеки та захисту життя; перевірено наявність усіх документів системи цивільного захисту в ДНЗ; перевірено наявність журналів проведення інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності; перевірено наявність інструкцій, пам’яток з питань безпеки життєдіяльності і правил надання першої допомоги постраждалим від нещасних випадків;оформлено виставки на тему «Як урятуватись від пожежі».
Особлива увага в закладах при плануванні та проведенні заходів приділялася раціональній організації рухової активної діяльності дошкільнят через ігри та заняття, що складають різні рівні фізичного та емоційного навантаження.
Під час проведення "Тижня безпеки дитини" традиційні навчальні заняття збагачувалися сюжетно-ігровим змістом (групові ігри, виконання
вправ загального характеру, ігри драматизації з музичним супроводом тощо).
Поряд із сюжетно-рольовими іграми, де діти вчилися орієнтуватись у
світі природи, техніки, людей, значне місце при проведенні займали місце
дидактичні ігри, що дозволяють більш спрямовано керувати поведінкою
дітей. Ігровий характер таких занять забезпечувався введенням елементів
сюжету, яскравістю та привабливістю матеріалів та постановкою завдань.
Вихователі вчили дітей знаходити істину шляхом запрошення їх до
обговорення та направленими питаннями підводять до відповіді.
Педагоги за допомогою вірного підбору методів і прийомів керували дитячою діяльністю, поглиблювали позитивні взаємовідношення дітей, розвивали чуйність, милосердя, гуманне ставлення до людини, збагачували емоційні враження під час відпрацювання стереотипів поведінки в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій.