На базі Великодолинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 відбувся районний семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи за темою: «Роль методичної роботи у створенні комфортних умов для самореалізації особистості та забезпечення якост
«…У школі учню має бути так, як в батьківській хаті. До школи він має бігти, а не йти, знаючи, що в школі він пізнає, відкриває свою сутність в цьому мінливому світі. В школі його не образять, на нього не гримнуть, а порадять, підтримають, дадуть можливість розкрити себе, свою творчу обдарованість». (О.А. Захаренко). Під таким гаслом 25 жовтня 2018 року відповідно плану КУ «ОРМК» на базі Великодолинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 відбувся районний семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи за темою: «Роль методичної роботи у створенні комфортних умов для самореалізації особистості та забезпечення якості освітньої діяльності».
Мета семінару:
- сприяти переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання створення комфортних умов для самореалізації та самовдосконалення особистості.
- аналіз стану методичної роботи, впливу методичного рівня педагогів на ефективність навчально-виховного процесу;
- проаналізувати залежність між професійними знаннями, уміннями вчителя та рівнем знань учнів;
Захід відкрила директор Великодолинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Чебанова Валентина Василівна, яка презентувала навчально-виховного заклад. Школа: вчора, сьогодні, завтра.
Круглий стіл з елементами презентації, експрес-інформації та практичної роботи з питання: «Комфортні умови для самореалізації особистості та забезпечення якості освітньої діяльності» провели заступник директора з навчально-виховної роботи Гомальчук С. та завідувач КУ«ОРМК» Добровольська Т.В. Зокрема Тамара Вікторівна детально зупинилася на створенні психолого-педагогічних умов, здорового, позитивного комфортного морально-психологічного клімату в колективі, сприятливого освітнього та інформаційного середовищ, удосконаленні матеріальної бази, здійсненні справедливої і об’єктивної оцінки діяльності вчителя, матеріального та морального стимулювання.
У ході групової роботи учасники моделювали «Створення комфортних умов для самореалізації особистості учителя» та «Створення комфортних умов для самореалізації особистості учня». Завершилася пленарна частина семінару діловою грою учасників «Яким має бути заступник з навчально-виховної роботи». Створивши ідеальний портрет, учасники дійшли висновку, що така людина повинна бути досвідченою, комунікабельною, творчою і неординарною особистістю.
Продовженням семінару була Панорама творчих уроків: урок природознавства у 4 класі «Горизонт. Сторони горизонту» (учитель Будаковська Н.М.,), урок математики у 1 класі «Досліджуємо склад числа 7» (Перфілова Г.В.,), урок української мови у 9 класі «Узагальнення та систематизація вивченого з теми «Фразеологізми» (Тесля О.В.), урок хімії у 9 класі «Урок захисту навчальних проектів» (Ісаєва С.В.).
Присутні із задоволенням взяли участь у майстер-класі вчителя трудового навчання Гайдукової Л.Г. та учениць 8-го класу з виготовлення прикрас у техніці «Канзаши».
Учасники обмінялися думками з теми семінару, відмітили результативність роботи адміністрації щодо створення сприятливих педагогічних умов для професійного розвитку, самовдосконалення педагогів, створення системи роботи з урахуванням педагогічного стажу, рівня професіоналізму та індивідуальних запитів педагогів, креативне поєднання інноваційних та традиційних форм методичної роботи, висловили вдячність за високий науково-методичний рівень проведення семінару-практикуму.